wtorek, 28 października 2014

O mnie

Nazywam się Sigita i jestem z Rzeszowa. Moje zajęcie jest nietypowe- jestem wróżką. Ezoteryka jest dziedziną, którą interesuje się praktycznie od zawsze. Podczas gdy inni bawili się zabawkami, ja słuchałam opowieści babci o sprawach nadprzyrodzonych. Robiły one na mnie ogromne wrażenie. Oczywiście gdy dorosłam zaczęłam patrzeć na świat inaczej, aczkolwiek w dalszym ciągu interesowałam się sprawami niewyjaśnionymi. Mając 13 lat po raz pierwszy postawiłam Tarota. Spodobało mi się to. Wiedziałam że znajdę z kartami wspólny język.
I owszem znalazłam. Z czasem miałam coraz więcej sukcesów na swoim koncie. W pewnym momencie mnóstwo przyjaciół przychodziło do mnie z pytaniem czy im powróżę. Dzięki moim wróżbom uchroniłam ich kilkukrotnie przed niebezpieczeństwem.
Jeśli jesteś zainteresowany ezoteryką, zjawiskami paranormalnymi, serdecznie zapraszam na mojego bloga.

1 komentarz: